خرید بک لینک معتبر - سئو - بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
508 Resource Limit Is Reached

Resource Limit Is Reached

The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.
هیوندای ون h350

هیوندای ون h350

هیوندای ون h350

هیوندای ون h350

Hyundai Motor در نمایشگاه خودروی تجاری IAA 2016 در هانوفر یک نسخه مفهومی از سلول سوخت هیدروژن از ون تجاری سبک H350 خود را معرفی کرده است. مطالعه پیشرانه پتانسیل پیشرفت فناوری سلول سوخت هیدروژن پیشرفته شرکت در بخش خودروهای تجاری سبک (LCV) را نشان می دهد.

برخلاف وسیله نقلیه الکتریکی معمولی ، که به چند ساعت برای شارژ مجدد نیاز دارد ، سیستم مخزن هیدروژن 175 لیتری را می توان در کمتر از چهار دقیقه پر کرد - مشابه با زمان لازم برای پر کردن مخزن بنزین یا دیزل در یک وسیله نقلیه با موتور احتراق داخلی سنتی. مفهوم سوخت H350 Fuel Cell با 422 کیلومتر فاصله (262 مایل) فاصله دارد.

این پیشرانه به گونه ای بسته بندی شده است که نصب آن هیچ گونه تاثیری در سطح بار H350 نخواهد داشت. بسته به پایه چرخ ، H350 10.5 m3 یا 12.9 m3 فضای کافی را فراهم می کند - برای قرار گرفتن در پنج پالت استاندارد اروپایی — یا اتاق برای یک محفظه مسافری با 14 صندلی.

خط سوخت Fuel Cell عملکرد تقریباً خاموش وسایل نقلیه را نیز کاهش می دهد و همچنین باعث کاهش آلودگی صوتی می شود که باعث می شود آن را برای حمل و نقل شبانه در مناطق شهری مناسب کند. مفهوم Fuel Cell H350 نه تنها برای درب و درب و مأموریت های شهری بلکه برای مأموریت های مسافت پیموده شده نیز به لطف بهبود استقلال مناسب مناسب خواهد بود.

با استفاده از پیشرانه سوخت Fuel Cell قادر به تولید حداکثر 100 کیلووات (136 ps) و 300 نیوتن متر است ، H Concept Fuel Cell H350 قادر است به سرعت های حداکثر 150 کیلومتر در ساعت (93 مایل در ساعت) برسد - عملکرد مشابه با LCV های قدرت موتور احتراق داخلی معادل با حرکت موتور الکتریکی تقریباً خاموش ، صدای کمتری نسبت به وسایل نقلیه معمولی ایجاد می کند.

پیشرانه‌ی سوخت سوخت H350 از مخازن هیدروژن ، پشته سلول سوختی ، باتری با ولتاژ بالا ، اینورتر و موتور الکتریکی تشکیل شده است. مخازن هیدروژن فشار قوی 700 بار ، که در زیر کف خودرو بین دو محور قرار دارد ، 7.05 کیلوگرم هیدروژن فشرده شده را ذخیره می کنند ، که در مرحله بعدی به درون پروتون ها و الکترون ها در پشته سلول سوختی شکسته می شود.

سپس برق تولید شده توسط پشته سوخت در یک بسته باتری لیتیوم-پلیمر فشرده 24 کیلو وات ذخیره می شود و اینورتر انرژی را به یک جریان متناوب تبدیل می کند تا موتور الکتریکی 100 کیلووات انرژی بخورد.

سوخت سوخت Hyundai ix35 برای سفارش از شبکه نمایندگی Hyundai در دسترس است. در حال حاضر 50 واحد از سوخت سوخت ix35 برای اعضای عمومی در مونیخ ، آلمان استفاده می شود. پیشرانه Fuel Cell سوخت هیوندای در جام جهانی 2006 FIFA در آلمان با موفقیت به نمایش درآمد ، با استفاده از اتوبوس شهری Fuel Cell این شرکت به عنوان وسیله نقلیه رسمی در طول مسابقات استفاده شد.


مشخصات ون هیوندای h350

هیوندای کمی به هیدروژن اعتقاد دارد و این مفهوم را "نگاهی اجمالی به آینده LCV" می نامد.

بسته به گزینه پیکربندی ، H350 می تواند به عنوان یک وسیله نقلیه مسافربری با 14 صندلی یا به عنوان ون تحویل سبک ساخته شود.

این که آیا H350 واقعاً آینده باشد یا نه ، چیزی شبیه به ون تمام الکتریکی است مانند اخیراً توسط فولکس واگن - که e-Crafter تنها زمان آن را خواهد گفت ، اما ما به شدت به مدل پلاگین اعتقاد داریم ، با توجه به زیرساخت های عمیق تر آن ، و طبیعت به سرعت در حال پیشرفت فناوری که باعث کاهش سریع هزینه ها (و توانایی ها) می شود.

مشخصات سریع:

دامنه 422 کیلومتر در 7.05 کیلوگرم هیدروژن فشرده شده در 700 بار

پشته سلول 100 کیلو وات (136 ps) و موتور الکتریکی 100 کیلو وات

بسته به پایه چرخدار ، H350 فضای 10.5 m3 یا 12.9 m3 را فراهم می کند - برای اسکان پنج پالت استاندارد اروپایی - یا اتاق برای یک محفظه مسافری با 14 صندلی کافی است.

خروجی باتری لیتیوم-پلیمر 24 کیلو وات (تعداد کیلووات ساعت در عمل از دست می رود)

حداکثر سرعت 150 کیلومتر در ساعت



بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 1
بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته گذشته : 18
بازدید ماه گذشته : 43
بازدید سال گذشته : 182
کل بازدید : 255